Friday 12 October 2012

Testimoni Shahrul Idhlan Talaha dan Isteri


Assalamualaikum wth,

Ibu, Eisha dan Matyo

Malam ni saya ikut ibu ke Hotel Concorde Shah Alam untuk berjumpa dengan Shahrul Idhalan Talaha atau popular sebagai Mat Yo. Seorang pemain bola sepak Kelantan dan skuad kebangsaan. Siapa tak kenal striker power ni kan? Jumpa dia hari ni pun sebab dia nak belanja minum memandangkan malam esok dia main untuk Kelantan lawan Selangor. Maap MatYo. Saya ni penyokong Selangor. eheh~

Ibu dah hampir setahun kenal player nih. Dia datang kali pertama ke rumah pada hujung 2011 di Beranang dengan niat utk cuba berurut dgn ayah akibat kecederaan lutut yang dialaminya. Masa tu Mat Yo diberi cuti rehat oleh doktor selama empat bulan. Dua kali dia dtg tapi ayah terpaksa menolak sbb dia dtg pada hari ayah "cuti" mengurut. Tapi sebab tak tahan sakit, kali ketiga ayah rela hati mengurutnya. Dia pun cakap nak elok cepat. Tak tahan nak masuk padang. Memang gila bola.

Ketika itulah ibu memperkenalkan Kapsul SNE dan Artercardy. Kapsul SNE untuk mempercepatkan pertumbuhan sel tubuh dan menyingkirkan toksin. Manakala Artercardy Essence pula khas untuk melancarkan semula salur darah yang tersumbat serta menyelaraskan fungsi jantung. Ketika itu, SNE Rebond belum ada stok lagi.

Dengan izin Allah, selang sebulan setengah lepas tu dia pulih dan turun padang lebih awal dari dijangkakan. Player lain pun tanya macam mana boleh sembuh cepat tapi dia tak berani cakap. Nak jadikan dia testimoni tapi dia pulak busy memanjang. Dari situ, dia kenalkan isterinya, Eisha Adam. Eisha ni dah mengandung sekali tapi keguguran kerana masalah wanita/rahim. Empat tahun kahwin masih belum dikurniakan anak. Ibu kenalkan pulak Kapsul SNE untuk singkirkan toksin dan bahan kotor dalam tubuh. Ditambah dengan SNE BEAUTSKIN khas untuk wanita. Dia pun makan dan lepas seminggu darah kotor keluar. Tanda SNE sedang kerja mencuci. Tanda yang baik walaupun agak menakutkan bagi dia. Dia teruskan juga makan sekotak SNE dan sekotak Beautskin tu.

Berbalik kepada Matyo, setelah sembuh ibu perkenalkan pulak kat Matyo SNE Rebond khas untuk menguatkan serta membina kembali struktur tulang dan rawannya yang cedera. Alhamdulillah, kesannya sangat memberangsangkan. SNE Rebond ni kalau sesiapa yang ada masalah tulang memang patut amik. Nak pulak yang ada osteoporosis, athritis, reumatism dan lain-lain berkaitan tulang. Keje SNE Rebond ni kuatkan tulang dan bina semula rawan yang dah lose. Org dah berusia dan masih nak feeling muda saya suggest produk ni. Boleh join marathon setiap bulan.

Bila jumpa tadi, memang happy lah. Sebab tengok pasangan ni sihat walafiat dan mereka pun tengah expecting their FIRST BABY dan setakat ini memang tiada masalah langsung. Eisha bagitau dia dah empat bulan. Tambah pulak dah amik Beautskin, makin lawa Puan Eisha. Plus, dia dah sedia lawa. Kepada wanita-wanita diluar sana yang ada masalah sukar mengandung dan hampir putus asa, JANGAN PUTUS HARAPAN! Insyaallah, ada penawar yang Allah ciptakan. Cuma tinggal nak berusaha ke tidak. Eisha bukan kes pertama tapi Alhamdulillah, sudah ramai yang cuba dan telah berjaya memperolehi zuriat. Apa lagi sebab untuk anda menunggu?

Jadi, kepada mereka yang dibelenggu masalah kesihatan, anda boleh berhubung dengan saya atau ibu di nombor yang disediakan kat bawah. Sekali lagi, penawar penyakit YANG BERKESAN Insyaallah SNE boleh bantu tapi USAHA dari diri anda sendiri. Kalau lebih sayangkan tenaga dan wang ringgit, lupakanlah. Sesiapa yang berusaha untuk hidup SIHAT SEMULA atau mahu LEBIH SIHAT, ahlan wasahlan wa marhaban bikom. Selebihnya, serahkan kepada Allah. Tugas kita, usaha terdaya mungkin, doa seyakin-yakinnya dan tawakkal 'alallah setinggi-tingginya. Wassalam.

Puan Zairiyah Othman  : 019-3995684
Shahiddan Mazlan       : 012-9202814

P/s : Tahniah ATM layak Final tadi.

No comments: