Wednesday 10 October 2012

Assalamualaikum

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

Salam perkenalan kepada pembaca sekalian. Blog ini adalah medium saya dan ibu, Puan Zairiyah Othman mencoretkan pengalaman, suka-duka dan tips kesihatan sepanjang kami berada di dalam perniagaan supplement SNE Marketing  selama 3 tahun yang AMAT berkesan merawat pelbagai jenis penyakit dengan izin Allah. Kami akan kongsikan testimoni dari keluarga kami sendiri dan pelanggan yang telah menggunakan produk ini.

Nama blog SenangNakElok diambil sempena gelaran gurauan ayah saya kepada produk SNE Marketing. SNE sebenarnya bermaksud Super Nutrition Essence yang diambil dari buah Seabuckthorn. Ini akan saya ceritakan pada entry akan datang.

Pastikan korang ikut pengalaman kami yang menyeronokkan bersama SNE dan jika mahu berikhtiar dengan produk ini jangan lupa hubungi nombor telefon kami dibawah dan tertera di sebelah kiri SenangNakElok. Jika berkesempatan kami akan cuba berjumpa pelanggan yang disekitar Selangor, Negeri Sembilan, Melaka dan Kuala Lumpur. Apa yang penting, jangan berputus asa, sentiasa yakin berdoa kepada Allah dan Tawakal setinggi-tingginya. SNE Terbaik!

Wassalam
Puan Zairiyah Othman : 019-3995684
Shahiddan Mazlan : 012-9202814

No comments: