Wednesday 10 October 2012

Fakta Kapsul SNE dan buah Seabuckthorn

Assalamualaikum wth.

Ok, kita kenal dulu fakta menarik tentang kapsul SNE. 


Kapsul SNE



1. SNE adalah singkatan bagi Super Nutrient Essence. Diedarkan oleh satu-satunya syarikat yang memiliki hak pengedaran tunggal di dunia iaitu SNE Marketing Sdn. Bhd beribu pejabat di Taman Shamelin Perkasa, Cheras Kuala Lumpur. Kapsul ini di kilangkan oleh Inner Mongolia YuHuangRen Hi-Tech Industrial Co. Ltd yang bertapak di Monglia.

2. Kapsul ini adalah inti pati daripada minyak buah Seabuckthorn bukan hibrid (benih asal) yang hanya tumbuh di Mongolia. Tidak seperti tumbuhan lain, buah seabuckthorn hanya tumbuh liar di atas tanah yang tidak tercemar sahaja.

Buah Seabuckthorn
3. Produk ini telah mendapat kelulusan HALAL dari kerajaan Malaysia dan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor pendaftaran MAL 20034169TC. Jadi, tiada keraguan bagi pengguna Muslim.

4. Dipercayai, orang pertama yang menemui khasiat buah seabuckthorn adalah Gengkhis Khan. Dalam sejarah orang Mongol, kuda perang yang sudah tua dan tidak dapat berkhidmat di medan tempur akan dilepaskan ke dunia liarnya. Apa yang menakjubkan, Gengkhis menemui semula kuda-kuda tua tersebut dalam keadaan yang cukup sihat dan masih gagah berbanding dilepaskan dahulu. Setelah disiasat, kuda-kuda tersebut didapati memakan buah seabuckthorn yang tumbuh liar. Sejak itu, buah seabuckthorn diangkat sebagai buah ajaib kerana nilai khasiatnya yang tinggi.

5. Minyak buah seabuckthorn adalah makanan tambahan para angkasawan seperti Yurin Gagarin dan Yang Li Wei.

6. Diiktiraf sebagai buah paling masam dunia dengan kepekatan vitamin C paling tinggi.

7. 6 ciri utama kapsul SNE adalah : 
  1. Melanjutkan usia
  2. Menyuburkan dan mengaktifkan sel
  3. Menyelaras dan membaik pulih sel tubuh
  4. Mengandungi kesan anti-bakteria
  5. Menyeimbangkan sistem kardiovaskular dan endoktrin tubuh
  6. Membersihkan darah dan membantu dalam proses penyahtoksikan
8. Sebiji kapsul SNE mengandungi lebih 190 jenis vitamin dan mineral dari 27 makanan berkhasiat.
8.  Kapsul SNE sama sekali tidak meninggalkan bahan berat yang boleh menyebabkan kegagalan buah pinggang seperti ubat-ubatan hospital bahkan pengguna digalakkan mengambil secara berterusan walaupun telah pulih dari penyakit. 

8. Walaupun ia adalah supplement atau makanan tambahan namun keupayaannya menyembuhkan penyakit dalam tempoh singkat dan berkesan adalah sangat mengagumkan.

9. Alhamdulillah, setakat ini produk SNE telah berjaya menyembuhkan pelbagai penyakit KECUALI MATI seperti kanser, slip disc, lumpuh, strok, penyakit kardiovaskular, buasir, masalah seksual, SLE, kegagalan fungsi buah pinggang, kencing manis, tiroid, hormon tidak seimbang, darah tinggi, penyakit jantung, penyakit kulit dan banyak lagi. Namun, kemampuannya mengubati penyakit HIV masih kekal misteri kerana tiada kes direkodkan setakat hari ini. Ini semua dengan izin Allah SWT.

10. Kapsul SNE tidak mempunyai kesan sampingan jika diambil melainkan kesan penyembuhan iaitu reaksi penyelarasan yang akan hilang dalam 1 hingga 2 minggu jika penyakit berat bagi segelintir pengguna.

Sebenarnya banyak lagi fakta menarik yang saya boleh kongsikan selama menggunakan produk ini. Saya akan terus kongsikan testimoni pengguna SNE yang telah berjaya pulih dan SEDANG pulih dari pelbagai penyakit. Tetapi kami amat menekankan kepada pelanggan kami agar tidak berputus asa, sentiasa berdoa kepada Allah dan tawakkal setinggi-tingginya. Insyaallah akan saya kongsikan di sini. Jumpa nanti pada entri akan datang. SNE Terbaik!

Wassalam.
Shahiddan Mazlan - 012-9202814
Puan Zairiyah bt Othman (ibu) - 0193995684

2 comments:

Anonymous said...

tramadol online buy tramadol online no prescription overnight - ultram 50 mg online

Anonymous said...

order phentermine phentermine online no prescription cheap - buy phentermine online from uk